Sandras

Dåliga Dag

Kategori: Tankar

ja försov mig i morse. det händer typ aldrig. vaknade 06.42 i panik. jag skulle vara på plats på lindex 55.
när dagen börjar dåligt brukar det ha en tendens att fortsätta så. myk riktigt. ja räknade fel. På skärpen. Ja vet att det är olika steckkoder för olika stl. det vet väll alla?! men ja drog in dom på en o samma, första bästa. irriterande. så här kommer det bli en fet ominventering.

jag är såå disträ idag, nästan så att det blir huvudvärk av allt. o sen snöar det. bara för att jag ska jobba från 17. underbara liv. vart är våren! seriöst! dessutom va min foundation helt slut. inte en droppe. så det har jag köpt ny. 250 spänn. kul. sen har ja inte haft tid att träna sen förra måndagen. dt mår man oxå dåligt av.

nää idag är ingen bra dag alltså. 

kan inte saker bara bli som dom ska vara och som jag vill att dom saka vara. därav att jag är så disträ o felräkning av skärp. men jag tror att det va bra att ja gjorde fel oxå, ja måste lära mig att ingen är felfri.

sen frågar alla vad jag ska göra när jag har pluggat klart. snälla fråga inte. fråga inte idag iaf. imorgon kanske. det är precis som när man tog studenten. kommer ni ihåg det? alla frågade. då vare typ som en skadeglädje känndes det som. "nu blir ungdommarna arbetslösa" så här kan jag säga, ja kommer inte bli arbetslös när jag tar min examen. ja kommer aldrig vara arbetslös, det är inte min grej.

nää, ja är inte bitter.

nu ska jag äta yoggi dröm, den onyttigaste, fetaste och godaste yoghurten på hela hemköp. imorn är det en bättre dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: