Sandras

Examen

Kategori: Tankar

kanske kan vara veckans bästa dag. det där med fredagar. veckan har vart fullspäckad. minst sagt. men så skönt det är då när det blir helg, man känner att man har uträttat något lixom.

efter alla redovisningar idag började vi o prata om ett intressant ämne. nämligen EXAMEN. den 18 mars tar jag studenten..nää examen heter det ju. nu ska saker börjas planers inför den dagen. sista natten med gänget lr nåt. vi har utsett en liten festkommité som ska planera ihop ngt nice. vissa kommer jag att sakna. på riktigt. känns som jag börja skolan igår. tiden går så fort. det har hänt så myk, myk som jag inte har skrivit om här i min kära blogg men jag kasnke nämner lite här framöver, håll utkik:P men iaf, på fredagen blir det festligheter med klassen o på lördagen med vänner o familj tänkte jag (: mamma sa "då ska vi ju dricka champange fnöppa" för övrigt drömde jag inatt att jag va chef över min mamma i en klädbutik, jättekonstigt verkligen...mamma kommer nämligen alltid vara chefen o förebilden för mig.

egentligen skulle jag behöva plugga lite nu till tentorna nästa vecka men o plugga en fredag tar ju emot lite grann.. senare ikväll ska iaf maria o jag hyra film o hämta mat på chili nam nam. Mums. sen ska jag hämta ett paket på från HM på posten. wiee.

tro mig, jag letar inte. ja letar aldrig. människor dyker bara upp. helt plötsligt, mitt i livet. dom dyker upp på ett bra sätt. "vart har du vart hela mitt liv, nu ska ju ja resa bort.."  nähää? konstigt fenomen det där med att resa bort. många nära o kära far o flänger här o där.

Annars då? Linda kommer hem över helgen, linda far o flänger hon oxå mellan hemma o umeå ;) <3 men vi kommer inte hinna kramas i helgen. alls. trist. svårt att få ihop alla planeringar ibland tyvärr.

nu ska jag boka tåg till örebro och göteborg. kan alla andra fara o flänga kan väl jag oxå det så det så (:
"det beror inte på hur du har det utan hur du tar det"
kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: