Sandras

Likviditetsbudget

Kategori: Tankar

Skola först idag, det börjar dra ihop sig. kurser avslutas nu. vi avslutade en idag.
vi knyter ihop påsen på ngt sätt. det känns otroligt bra faktiskt!

Sen fick det bli ringvägen runt, pw style, med maria. Vi va båda rätt trötta men efteråt fick vi en massa ny frisk energi och random men dock så viktiga uppdateringar. Samtal av min elin oxå, ja vill åka till henne nu. Snälla ge mig mars o Gbg nununu. Mamma slog en jobbella oxå. Hårtoningsprat, "min" färg skulle sänkas så hon skulle fixa lite. taaack mamma.

Vi hade utvärdering av våra allaaaa projekt idag, alltså hur vi har fungerat i gruppen. Och så gav vi varann konstruktiv kritik. MYK lärorikt. Jag vet exakt vad jag behöver jobba med nu.

Sitter o njuter av Daniel Adams - Ray samtidigt som jag bankar in likviditetsbudgetar o annat grejjsemojjs i huvudet. D Adams - Ray o ja hör ihop på ngt sätt. fiiin musik.

I know, inre skönhet väger mest o det är det säkert fint. Oxå. Men det yttre får mig att le.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: