Sandras

Jobbaaaa!

Kategori: Tankar

jag var ordentligt frusen efter min sjukt halkiga o kalla cykeltur igår efter jobbet.
Va så trött men jag kände att 22.15 en lördag va alldelles för tidig sovtid.
så jag fixa en kopp te och festade med chilinötter inringald i mitt dunis framför ett par avsitt sex and the city.
mysigt.

Max, en kille som jobbar på livs, o ja kom fram till när vi hade rast vid 20 att: i normala fall börjar man festa nu;)
vi parta på vårat sätt med semlor och nya marabou mango. att jobba på en stormarknad är ingen bra diet om det nu är nån som tänker på sånt.

ja hade fått ett litet brav oxå igår, det stod att jag fick FRIA HÄNDER att göra undeklädesvägen med alla news. Yes! sånt är kul. ja gillar att dom litar på mitt omdömme och dom vet att ja älskar att vara kreativ o hänga om. och väggen vart såååå fin! helnöjd tjej!

snart är det dags att ge sig iväg igen, solen skiner. skönt. så ja drar lite tidgare så ja kan gå så jag får lite motion samtidiagt. bra idé.

men jag längtar lite tills ikv när jag får snurra in mig i duniset igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: