Sandras

Sandra, Alexandra

Kategori: Tankar

Jag har namnsdag idag. Pappa sms halv 6 imors. "Grattis våran prinsessa" stod det. mysigt. Jag har fått myk gratulationer faktiskt. roligt. När jag va lite mindre la jag den 17 feb på minnet o att det va min namnsdag för dt va alltid v.8 och vi va alltid i fjällen då. Sportlov=skidor. I år blir det faktiskt inge fjällen, pappa börja prata om Alperna nästa år. Why not :) pappa älskar alperna.

Från det ena..

det gäller att hitta motivationen och meningen i det man gör. allt går myk lättare då. faktiskt.

jag är ganska bra på att peppa andra o så men sen ibland när jag ska helt plötsligt peppa mig sj blir dt vissa ggr tuffare på ngt sätt. hmm. ska ladda lite mera mentalt innan jag somnar. va tusan, ja vet ju att jag kan! ja kööör. akdwe den som ger sig alltså.

snart börjar CSI, dubbelavsnitt o allt. imorn är det fredag. Då blir det praktik o så ska fantastiska robin firas. wiee.

puss.
två

Kommentarer


Kommentera inlägget här: