Sandras

Trött Tjej

Kategori: Tankar

känner mig helt apatisk. slutkörd. de ända ja orkar är att ligga här i sängen o mysa.
jag har tagit mig till level 7 i Bubbel puzzel. Level 7 är ett personligt rekord.
den banan där bollarna får ett litet x i sig o kan stanna upp
ett par sek för att hinna ikapp o döda... den banan är jag på.

skivstång är inte aktuellt för mig ikv. armarna får vila sig.
jag måste pluggaaaaa. men ja orkar inte alltså.

På fre flyttar en klasskompis, arif till sthlm. heeejdååhejdå!!! ja säger ju att alla far o flänger. vi har kommit varann väldigt nära o dt känns jättetråkigt att han ska flytta kom vi fram till men vi ska såklart hälsa på varann, det är ett måste (: vi ses på examensdagen igen. det roliga är att han har fått jobb på Jack&Jones. samma koncern som mig (:

här har ni toppen som jag fick vääääldigt fina ord för idag fast ja har den i marinblå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: