Sandras

Allt Jag Behöver

Kategori: Tankar

jag vaknade i förskräckelse imorse. drömde att min iphone va sönder, hela skärmen va spräckt o nu gick det inte o få tag på nån ny för att dem hade slutat tillverka dem. panik. min iphone är inte en mob lixom - det är mitt liv.

idag är det iaf lördag. ska ta dagen som den vill o kommer. hade såklart tänkt mig brandis men nu snöar det igen.. först en sväng på stan sen tar ja nog mitt gostäcke till soffan o spelar mario. har kommit till session 2 i galaxen. fantastiskt. så jäkla kul alltså.

längtar till ikväll. joline ska firas. kommer att bli jättetrevlig kväll (: måste fixa o dona med presenten oxå. ska försöka ta lite bilder. ja glömmer alltid o ta bilder men ikväll kasnke det blir ngr pics iaf. ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: