Sandras

Äntligen Fredag

Kategori: Tankar

gud vikken intensiv vecka. trött tjej. det blri en skön och avkopplande helg på landet. jag måste verkligen sätta mig in i tentan o sen måste jag sova. men det är klart att ett glas vin till middagen bara förgyller helgen lite extra.
sen blir det resekatalogstittande. å va ja längtar efter sol, bad o långa sandständer nu. men ja kan inte bestämma mig vart ja vill åka, det måste vara nånstans där ja inte har varit. malta? kroatien? sardinien? santorini? karphatos? hmm.

det här är för övrigt min lilla "vårtour" det här vill ja hinna med innan sommaren; Stockholm. bokat! Örebro. nästan bokat! London. Nästan bokat! och sen förstås Göteborg, under bahandling. tror ni ja hinner allt det här! jaa, allt går om man vill. å ja vill allt. (:

love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: