Sandras

Hit The Floor

Kategori: Tankar

å va jag gillar söndagar. så härliga på något sätt.
va i Ockle av alla ställen o festa igår.
Nathaly i min klass hade inflyttning/födelsedagsfest.
för det mesta massa nya ansikten på festen men självklart ett par
kända ansikten. trevlig kväll (:

sen hamna vi på kroooogen. dansa. helt ok.
träffa både den ena o den andra
en vädigt lyckad kväll kom jag fram rill. vips va kl 2
de går fort när man har roligt
kom hem rätt sent men det vare värt.
det är nice o lära känna nya människor (:

idag har jag vart hos m&p. mitt lilla söndagsnöjje.
det är rart, middag o fika.
rätt vare är så dyker det upp
en lindexpåse i mitt liv, idag blev det en till.
fick handkräm och tvål i dom här fina burkarna.
tack bästa mamma. love you.

handboll, solsidan, wallander, bolagsformer och ledarskapteorier får
avsluta den här fina helgen. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: