Sandras

Som En Fjäril I Natten

Kategori: Tankar

"du verkar så himla trevlig, kan inte vi ta en kaffe nån dag?"

den fina komplimangen fick jag igår av en lite yngre tjej.
ja blir jätteglad (: generellt gillar ja att få komplimanger från tjejer.
faktiskt. man ske ge varann komplimanger.
för det är alldelles för myk avundsjuka där ute.
ja känner det. den finns där. ganska nära tyvärr.

igår fick jag väldens finaste mms. jag gillar fina mms.
när dem bara dyker upp sädår ni vet.
dom där allra finaste sparar man. gärna. 
 
den här gången fick jag ett på Ludvig.
Välkommen till världen underbara 
Ludvig.
nu måste jag gå till mamma o köpa bebiskläder.
Lyckoönskningar till Carina o Putte <3

o snart är det april, då får en av mina kusiner barn.
på pappas sida är ja ensam med bara killkusiner så ja
hoppas på en sessa där. de vet dem att ja vill ha.

ska snart träffa rebecca en stund
och sen fredagsmys på kungsgatan. förstås. med maria o emma.
måste till glasbanken oxå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: