Sandras

3

Kategori: Tankar

har nyss kollat klart på CSI XL. väldigt spännande men nu är jag bra trött..

alltså vad händer i världen. egentligen. terrordåd i Oslo. Det är sjukt. Oslo är ju så nära lixom. tycker att det är lite läskigt. Lika läskigt som alla blixtrar inatt. ja vakande flera gånger av rejäla smällar. hmm

den här helgen blir inte den roligaste jag har varit med om, lite för myk jobb. faktikst. jag vet att det är ja själv som väljer att tacka ja, jag har alldelles för hög arbetsmoral för att säga "nej tack" till jobb. så här ser det ut iaf imorgon.. 9.30-14 vero moda, snabblunch, 15-22 maxi. så det blir inga bravader direkt. det gör inge, regnar ju bara iaf...sommar....

nästa helg är jag ledig, lör OCH söndag, längtar redan :D
 
jag håller på att lyssna igenom Beyoncés nya skiva 4. jag gillar den, den ska jag somna till ikväll. I miss you är en liten favorit redan nu. Råkade hitta en annan låt, Save the hero, från hennes förra skiva. jag hade glömt men den drog upp minnen direkt o ja blev väldigt arg på mig själv när ja hörde den nu igen. ja lyssna inte klart. dt är ju lite cp att vissa låtar har sån inverkan i ens liv.

Vet ni va jag gillar med Beyoncé?! hennes förra skiva hette ju I´m Sacha Fierce. Det är hennes alterego. Hon blir den här personen när hon går upp på scenen. orädd, hon bara kör. Har ni ett alterego? det kanske är bra att ha?

nää jag måste gå o sova nu...ha en toppenhelg ni som är lediga och godnatt min finaste.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: