Sandras

En Perfekt Dag

Kategori: Tankar

jag har haft en riktigt braaa daaaag! den började med kaffe på sängen, standard när man sover hos mamma o pappa. sen kom nettan o ilze o hälsade på. så himla trevligt att träffa dom. så då vart det kaffe. igen.

sen var det dags för lite jobb o jag köpte med mig två vita blusar hem. väldigt jag. jag börjar se ett mönster förutom randigt, genomskinliga blusar, gärna vita. hur snyggt som helt tycker jag.

elin kom o shoppade lite hos mig oxå o efter jobbet blev de hellmasnfika i solen och underklädeshopping på hm. världigt fint.

kl blev 18, så vi mötte upp maria, angelica och linda för piknick på vallarna med grillat kött o allt. där njöt vi av den här sommarkvällen tills myggen kom.

en perfekt dag ehlt ekelt med massa underbara people. lycka.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    <3 Puss på dig Gumman. Det var mysigt att ses. Vi gör det alldeles för sällan.

    2011-07-28 | 10:05:28

Kommentera inlägget här: