Sandras

Heeeej!!!!!

Kategori: Tankar

men hur rara är ni inte då?? läser o donar fast jag kankse är en utav dom dåligaste på att uppdatera. jag SKA skärpa mig. på riktigt. nu ska det bli ordning på bloggen igen(försöka iaf) men ni vet jag har helt enkelt inte haft tiden. workaholic? men håll till godo för här händer det grejjer och jag har massa o skriva om :)

kan ju nu driekt dra gårdagen. jobbade på dagen sen tog jag min strandyna och gick ner på innergården o filosofera i solen och skuggan samtidgt som jag tvätta. aka multi taskning. jag låg där nere i flera timmar o titta på fåglarna...typ.

sen skulle man göra sig söt och göra lägenehetn redo för tjejerna. Elin S, Linda, Maria E och Madde kom förbi och det dracks rosé i en redig fart. å vikka fina tjejer. vi vingla ner i hamnen och hade en sjukt kul ikväll. det va "lostendebut" för oss alla den här sommaren. succé. massvis med folk. hemleverans av pizza (mums) o lite resorb senare somna alla rart. 

jag passa på att dra till landet idag vid lunch, där har jag legat på solsängen, i hamoken, ätit smarrig middag och fikat. 

vi ses snart igen. puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: