Sandras

Ikea

Kategori: Tankar

när sessorna, jag o elin, (såklart) hade vaknat i lörd drog vi till linda. linda har ju köpt en bil o dt är ju verkligen fantastiskt, då slipper man fråga nån vänlig själ om man får låna bil. iaf så åkte vi till ikea i kurvan i går. tog sin tid där uppe men här vart det shoppa av och köttbullar till lunch förstår. skulle inte ha ngt speciellt men man hittar alltid ngt, typ handdka, en lykta skålar o lite sånt. det är detaljerna som gör det. jättefint!

jag har ju tänkt åka utomlands i höst men har jag bestämt mig för att inte göra det, för nu ska jag köpa en dubbelsäng. jag vill verkligen ha en ny. nog för att min är jättefin o så men ändå nu har jag sett en stomme. och sen måste dt ju vara madresser och det är inte billigt, runda slängar räknar jag med att bet 8000-9000 kr. men då är det egentligen bra pris om man jämför med EM. mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: