Sandras

Nytt

Kategori: Tankar

vikken jäkla dag, tempo. minst sagt. men det har gått braaaa. skulle springa in o köpa en tröja på gina när ja kom ner på stan och då kunde jag lixom inte låta bli att gå in o krama lite på linn, det va det där med kramar. vi stog o garva i 20 min. hahaa jag är verkligen för rolig för mitt eget bästa :D fantastiskt!

nu ska ja äta äpple med keso o kanel. love it. bra kvällsmat. gå o duscha en sväng o kila över till linda. det ska bli ost och vinkväll där ikväll. ååååå mys! men det blir inte allt för sent för dom fråga om ja ville jobba imorn med....så 8-11 maxi 13-18 vero moda. hejja!

här har ni den stickade tröjan jag köpte, lite tidigt för höstkläder än men såhär är jag. billig var den oxå,199:-. den är fiiiin! älskar kabelstickat alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: