Sandras

Tvättid

Kategori: Tankar

Jag har haft en rikigt bra dag, känner mig så harmonisk på ngt sätt. på ett bra sätt. fin kännsla. idag efter jobbet va det bara o gå raka vägen hem o tvätta...wiee. drömmen. men jag va tvungen. mellan maskinerna passade jag på att gå pw runt brandholmen med playlist "det nyaste" undra hur många olika playlists man kan ha? det va riktigt skönt, tänkte dock inte på att va hamnenonsdag... varför tittar folk så myk när man är ute och går? herregud.

sen har jag lagat mat. spagetti och köttfärssås. mums. och massa matlådor. bra!!! imorgon är jag visserligen ledig från VM. oxå bra! men då är ju den som passar på att åka o jobba på maxi. antar att det har kommit massa nyheter där uppe nu, hoppas på massa barnkläder ;) så tiden lär ju springa iväg 10-17 tänkte jag iaf köra där. och med tanke på all kärlek man får där uppe av alla rara arbetskamrater på special så är det helt klart värt :D
och bara för att räta ut lite frågetecken. på ica maxi är det två företag under samma tak, vilket dom flesta kunderna inte förstår eller vet; livsmedel och special(fackhandel) och det är på special jag springer runt ibland.

nu tänkte ja mest mysa ner mig i soffan o bländra i hm höstkatalog som kom i brevlådan idag! fint. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: