Sandras

Examen Bn8

Kategori: Tankar

sen kom examen. ett år går fooort alltså. jag är väldigt nöjd med vad jag har presterat,
"råkade" få högsta betyg i allt. hihi men iallafall, fredagen började med att skolan bjöd på lunch sen tillbakblickar - då och nu. sen betyg och stipendiumutdelning.

ja korkade upp mitt vin klockan 3..så det kan gåå :) en klasskompis man va kock under kvällen, han fixade tacos o allt till alla. vi behövde inte göra någonting. alls. vikken stjärna.

lite trevliga lekar under middagen, personliga uppdrag och en asskul sånglek. man skulle sjunga: "vi har roligt. vi har roligt. vi har jätteroligt" till björnen sover melodin. det va myk roligare än vare kankse låter här nu samtidigt som man skulle ha massa konstiga saker på sig.

sen skulle vi ha dansuppvisning. oxå kul. och massa annat.
sen vart det kväll. sen kväll. folk börja åka hem. eskilstuna, sthlm, norrköping, göteborg, leksand...överalllt ni vet...

jag är TÖNT Sandy! på riktigt. ögonen va inte torra.. jag avskyr att säga hejdå. jag säger hejdå hela tiden känns det som. alltid. det jobbigaste va när A åkte. vi ville inte sluta kramas. han är min bästa i klassen. tur att det bara är en timme till stan.

nu är jag en utbildad tjej och framtiden kommer att bli bra <3

Det här får man betyg i:
Branschkunskap
Ledarskap/Personal
Marknadsföring/Försäljning
Projektarbete
Butikskusnap/Ekonomi
Prsentation/Framställningsteknink
LIA - lärande i arbete







emma o ja delar ut prsenter till lärarna.





Blivande chefer - fina förebilder..sångleken...







alla fick en sån här fraktsedel som man skulle ha runt halsen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: