Sandras

F**kin' Perfect

Kategori: Tankar

Välkommen hem! Tack så myk. Helgen i örebro va nice. Elin bor jättefint verkligen, hon är duktig på inredning o så. Inga studentkorridorer här inte. nejnej, en riktig lägenhet o inget annat. blev en trevlig lunch, massa updates och shopping i fredags. på kvällen filmmys och tacos. The social network. Helt ok. det är ju en såndär film man MÅSTE se så vi tog den. Sen i lördags blev det en jättepw och fika på ett mysigt fik som man gick förbi längst vägen o sen fest. såklart. vin, klackar, vänner, spel och dansa, dansa, dansa på Ritz. Soft ställe. Fint skare va och fint vare.Igår va vi typ döda, brunch på stan innan tåget rulla mot hallsberg och sen k-holm. Tanks elin :)

Det är nånting med O.Linnros frisyren. Alla killar har den. Jag gillar det. såklart. Men alla har den verkligen. Men i örebro finns det iaf killar, typ 100 000 000 killar, här hemma kan jag räkna på handen vilka som jag verkligen ser ngt i o som får mig att le. för det finns dem som får mig att le här oxå. men bara några.

Som vanligt när jag är borta o får perspektiv på saker kommer jag fram till samma grej. Nyköping är för litet för mig, pyttelitet. jag får inte plats, alltså ja får plats men ändå inte, ja ni förstår nog. känns som jag har svårt att uttrycka mig och uppleva mina drömmar inom jobb och annat här.. I en storstad får jag plats och det finns alltid saker o göra, variationen är oändlig. Mina tankar håller på att förändras. på riktigt.

det är bra med perspektiv.

nu pluggar jag samtidgt som jag tvättar och packar. på torsdag åker jag o hälsar på Jenny och Elin i Göteborg :) X2000 rullar iväg 12.06. det ni kan bara bli bra så får vi se vilka perspektiv ja kommer hem med utöver Linnros frisyrer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: