Sandras

Hej

Kategori: Tankar

Idag har jag en ledig dag. Fick äntligen sova ut. Har vart för mycket tankar o oro i min lilla kropp ett tag. Men sen när jag får sova då vet jag att saker håller på att räta ut sig. Skönt. Jag kan rekommendera spikmatta. det är en bra sak.

jag är tillbaka i jobbsverige nu. working girl. inte längre tjänstledig så nu kan ni besöka Vero Moda igen ;) jag började mitt i mid season sale. rörigt är förnamnet. jag får panik när det är rörigt, kliar i mina fixarfingar då.
men nu trillar vårkläderna in iaf. massa fint och väldigt bra priser dessutom för er som fortfarande studerar ;)

jag är glad för att jag får möjligheten att arbeta med min hobby. inte alla som får. det känns inte som jag går till ett jobb utan mer mitt hus på dagtid ungefär, jag tar hand om butiken som om det vore mitt hus. nu ska jag bara sätta mig in i allt igen, för när man har vart borta i ett år blir man lite av en rookie. snart har jag koll på sortiment o lager igen.

som sagt...ibland blir det inte som man har tänkt sig. det blir ngt annat. otänkt? risken finns att ja kommer tycka att det blir för trångt på VM. jag vägrar kasta underifrån. eller som en vän lr bekant sa "kötta vidare"

I will.

Jag saknar min Elin. Fast vi är så långt ifrån varandra så känns det inte så när vi pratar med varandra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: