Sandras

Overflow

Kategori: Tankar

jag är för trött för mitt eget bästa. jag har huvudvärk. en aggresivo hudvärk. det e inte ok.
jag har egentligen ingenting att skriva om heller ikväll. Alls. men ni läser ju så flitigt så ja skriver ändå..

vad har man gjort idag då?

jag har städat mitt badrumsskåp o sminkväska. alltså, ja tror inte ni förstår hur myk smink jag har och hur myk smink som jag inte använder. det är sjukt. när jag köpte min ubt för ett par år sen skulle man kunna säga att jag köpte smink för 25 ..... och så lite nollor.

jag har jobbat oxå. (såklart) sen låna maria o ja bilen o drog en roadtrip. jag gillar våra trips :D bäst!
sen gick vi en timmes pw. soft.

och nu en kanelbulle och ett CSI avsnitt senare har jag killer huvudvärk. osoft.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: