Sandras

Polly

Kategori: Tankar

jobbat och tränat. OM det va skönt å träna. känns som mi träning har kommit lite på sidan av, har inte funnits tid men hoppas på en liten ändring där. skulle behöva gymma oxå, va fööör länge sen för min bästa gympolare är ju i Oslo.. flytta hem. nu (:

kanske finns nån annan här hemma som vill gymma? myk roligare om man är två!

helgen har som sagt bara varit jobb men det har varit jätteroligt. massa trevliga och shoppingglada kunder. nu vill alla ha vårkläder och skinnjackor det märks!

jag har för tillfället lite köpstop men ja fyndade två koftor på rean. jag va tvungen. bra nu och ännu bättre i sommar till jeansshorts och mina beloved converse. fint!

från det ena..

visst, jaa det ringer på nätterna. fine. det får det väll göra. men det här med att plinga på dörren mitt i natten. när man sover. man blir livrädd alltså. flyger upp ur sängen o ja tror alltid att det är en inbrottstjuv o att jag ska dö.



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: