Sandras

En Dag...

Kategori: Tankar

fick en tanke igår men jag avstyrde. alltså varför skulle jag?

jag har lyckats dra mig upp från min sköööna sessasäng. jag har skaffat liiite vuxenpoäng idagarna, SN i 3 månader. mamma o pappa fick ett sommarerbjudande att ge bort tidningen till "en vän". jag är vännen för 59. man tackar. så tidningen och kaffe. (och kladdkaka. scchhhh;) fint.

hade världens konsitgaste dröm inatt, den innehöll en magastor studsmatta, ett lepsyl och en underbar klasskompis. haha. sjukt. på ett bra sätt. lepsylet antar jag va med för att jag är BESATT av produkten. klasskompisen för att ja saknar honom massvis men studsmattan? fattar ingenting.

börjar jobbardagen klockan 12 sen ska jag fika med marielle som är hemma i helgen. det är rar tjej om nåt och skrattar gör vi i princip hela tiden när vi ses. hon bor på söder nu förresten, känns som alla hamnar uppe i stan tillslut. ett natuligt steg. ALLA möts där. som en ända stor jättereunion.

får se om tiden räcker till för en löptur i ikväll oxå innan första glaset rosé ska avnjutas. är lite sugen på dans men vi får se, är ju inte direkt så att man missar ngt. been there... det här kommer iaf bli en bra dag. 

tillsist skulle jag vilja skicka lite kärlek till Gbg. ska verkligen försöka ta mig ner i sommar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: