Sandras

En Vanlig Dag

Kategori: Tankar

jobbat och slitit idag. så här är det, maxi kanske inte är min livsplan när det gäller karriär (vilket dom vet) Men personalen som jobbar på special är helt underbara. så myk kärlek. alla blir så himla glada när jag kommer o gästspelar lite då och då :) så drivet är helt enkelt arbetskamraterna, fria händer och pengar. jag har alltid gillat pengar. när jag va liten va det till exempel alltid jag som fixade gräsmattorna här hemma, 100 kr per gång. sen förde jag lite bokföring över det där. blev även en hel del målande, fanns alltid ngt att måla. många bäckar små.. 

idag fick vi en ny klänning på baby. en klänning bidrog till att jag hängde om hela babyavdelningen. det är så kul att hänga om! sen när jag va klar där susade jag nerför backen och iväg till nästa jobb. En helt vanlig dag med andra ord!

för övrigt fick vi in ett fint sommarlinne på VM idag med en axel ni vet. leopard och i schiffongtyg. 150 :- jag hängde undan ett...såklart..

jag har hamnat på landet ikväll. ska sova här inatt för mamma och jag ska upp skapligt och iväg till norrkpg imorn. det ska handlas sommarkläder till resan om man nu hittar ngt. mysigt ska det bli i vilket fall. luncha och fika. jaa en riktig tjejdag!

nu ska jag undersöka hotellutbuden vid arlanda så kasnke pappa slipper stiga upp i ottan med oss. vi får se.
ha en braaaa kväll!

puss på dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: