Sandras

Finns Det En Så Finns Det Flera

Kategori: Tankar

jag har har vart ledig i helgen. det är skönt. solat mig lite, fast jag har ju lite svårt för att bli brun, mest röd, jag hon som måste ha spf 20 ni vet... och fräknar. när solen kommer på näsan kommer fräknar. tur att det bara är lite fräknar. på riktigt tycker ja inte att brunast är snyggast, är rätt färgstark ändå :P

nu ska jag dra till jobbet, ikväll ska det tränas. puls, springa eller pw det återstår att se. men träna ska jag. då mår man bra.

jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte

jag vill shoppa. en massa saker. ge mig massvis med pengar. är det bara jag som har haft så himla myk konstiga utgifter senaste tiden. vad hände? att plugga skadar sparkontona, det är svårt att kunna sätta stillbaka när man har lånat därifrån när man pluggar. jag vill inte behöva prioritera vad jag ska köpa. men jag valde att plugga vilket va helt rätt men nu måste jag prioritera ett tag.

jag vet inte. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: