Sandras

My Heart Is Refusing Me

Kategori: Tankar

på begäran av louise. "uppdatera bloggen". I will. allt för dig vännen ;)

nu ska vi se hur min lördag blev. det blev först jobba av. sen träffa ja marielle.
efetrsom vi inte befinner oss i nån storstad. alls. så stänger ju allt 4. så då går man till voyage.
rätt soft att sitta ute där kom vi på. det va verkligen ett halvår sen hon och jag sågs. två timmar kändes som 5 min. naww fina tjej.

sen hem och slänga sig i duschen. på med sötansiktet och föna frillan. allltså jag är så snabb nu förtiden att fixa mig. hemligheten? bra hy och bra hår! tog första bästa tunikan som dök upp i min megagardrobsrensning. hur fin som helst. men totalt glömt bort i allt kaos som det har varit i garderoberna... och converse och skinnjacka försås. classic! redo för ifallatt det blir dansa av. lite mellokoll hos lousie sen blev det mera fest hos ida h.

efter lite tvekande på utgång så tänkte jag, va fasen jag har ju faktiskt duschat, klart jag ska ut!! sagt och gjort...vi gjorde ett tappert försök på tellus men njaa det kändes inte ok, nog för att jag såg ngt fint men vi drog vidare till C&D. gräset är ju alltid grönare sägs det..

Bättre! myk folk! och när hörde man Pakito senast. 2005! eller leila k lixom... men det gör inge. sjukt kul, svettigt men helt klart aslyckad kväll. kan tänka mig att gå ut igen. faktiskt.

igår va det återigen måndag. jobbbbaaaa! sen pass. medel 75. å herregud. va inte magen redo för beachen tidigare så blev den det. inte nog med det, pw med maria direkt efter. sen sov jag gott...

vem kunde ana att det skulle gå såhär? allra minst jag. antar att det är som sången. som allt annat. det är myk sånger i mitt liv.

va långt det blev men hoppas du är nöjd med uppdateringen louise <3

Kommentarer

  • Louise säger:

    Du är underbar vännen! Vill ju bara ha något bra att läsa:) Och bra saker kommer från en bra tjej...Tack Sandy! Puss<3

    2011-05-17 | 23:13:12

Kommentera inlägget här: