Sandras

Sommar I Sikte

Kategori: Tankar

dagen har rullat på i en salig fart. joline och jag fick upp en hel del nyheter idag och ändrade om lite. vi är så produktiva när vi sätter igång, en ide leder ofta till en annan. hur ska jag klara mig... <3

jag sprang upp till gina på lunchen, köpte såna där bandeau toppar. 59 kr/st. en svart och en vit. alltid bra att ha i garderoben. nu kanske inte jag är sådär supertuff och bara har den men under transparanta kläder är det finfint.
och sen tänkte jag att dom får följa med till grekland oxå! snaaaart sitter jag på balkongen med en drink!

riktigt trött tjej efter stängning idag men jag tackar aldrig nej med en pw med rara louise! så himla skönt att komma ut när man vart inne hela dagen. det va en ljummen sommarkväll runt brandholmen. vi kom på att vi vill göra så myk, hur ska vi hinna. tur att sommaren är lång o att den knappt har börjat :) förra sommaren va så bra frågan är om den här kan bli bättre?! jag bestämmer att den kan det.

natti! imorn fm ska jag låna bilen oh fixa o trixa med lite saker. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: