Sandras

What About My Dreams

Kategori: Tankar

igår vare ju onsdag. alla vet ju vad det betyder i mitt liv. ledighetsliv. skönt liv :)
jag hade faktiskt en väldigt bra dag. handlade lite, sen låg jag nere på innegården o solade mig.
har man en innergård mitt i stan så ska den väll användas oxå. förstås.

men sen. så mötte jag upp louise. vi började på aktersnurran och mjukglass med minimaränger. söta maränger faktikst. sen pw style runt brandholmen och tillbaka upp på stan en bit. man kan verkligen gå hur långt som helst när man går två.

och idag på min morgonrunda sprang jag på carina med bebis ludwig och lina och hennes lillsessa tilda. tilda är så rar, rosa kläder och blont hår. hon blev lite kär i mina turkosa naglar. jag blev kär i henne.

idag gick jag utanför boxen så att säga...hant nog inte med själv att tänka jag sa bara "jag är intresserad..." och tack vare att jag sa så här har jag gått runt med små leenden hela kvällen. ibland är det skönt o släppa tanken, jag börjar förstå att det blir bra ändå. det va ingen big deal. alls. men på rätt väg tror jag. det måste det ha vart eftersom jag ler åt det. MEN med dom bästa peppande tjejerna i världen blir saker o ting inte lika svåra. kärlek. 

för övrigt

skulle ja i princip kunna döda för att få åka till london o se swedish house mafia. drömma får man va? en del av drömmen slår in iaf, för jag ska ju till london i sommar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: