Sandras

Amazing

Kategori: Tankar

sry har inte haft tid att skriva dom senaste dagarna. vad hände i helgen? jag jobbade, lör och söndag. i fredags efter jag hade stängt gick jag hem o dog. huvudvärk från halv 2 till 20 va inte så skönt. anatr att dt va pga av lite stress blandat med lite annat. så sessan somna tidigt i soffan.

vaknade pigg på lör iaf. våran stereo på jobbet är trasig. nhäää? suck! man är så van med musiken men sen kom joline med räddningen. eller rättare sagt jesper fick komma o dona lite. Killar kan :) en kabel och lite inställningar senare kunde vi lyssna från mobilerna. YES!!!! ren lycka.

sen på kvällen cyklade jag till joline. grillning i parken och rosé. väldigt gott måste jag säga. blev lite småkallt så flyttade in rätt snart. men vilken kul kväll jag hade. alltid trevligt att träffa nytt folk :) alltså det va länge sen jag skrattade så myk, det gick inte att inte skratta. underbart! sen vare det där med killar som spelar guitarr. sluta ;)
jag hoppade över utgången, krogen finns kvar. jag va så nöjd så med kvällen ändå.

söndag: fick äntligen tid för att träffa min elin efter jobbet. vi gick en pw sen hämta vi thai. mums! oxå väldigt mysig kväll. vi satt och pratade och flumma i timmar ;) det är rart det! sent om sido avslutade jag söndagen med prommis med mohamed innan han drog till olso igen. oxå rart.

ska sova snart, kör delade turer imorn med precis som idag! jag ÄLSKAR stockholmsbacken. verkligen. puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: