Sandras

Efter 10

Kategori: Tankar

Ni vet ju redan att jag gillar efter 10 väldigt myk. Idag va dt debatt om ilska. Jag blir inte arg ofta. Alls. Men för en tid sen rann det över.

Vi tar dt från början. Jag tror att jag är skonad. Dt händer men dt är sällan att någon är "vrång" mot mig. Säkert för att jag helt enkelt behandlar andra som ja själv vill bli behandlad. Jag låter mig själv heller inte påverkas av andra. Jag är väldigt ödmjuk och ser mig själv som väldigt rar tjej mot dom som förtjänar det.

Men en tjej, för en tid sen, gav mig ungefär 0,00 i respekt. Vi hade en bra relation. Men i samma stund som du gjorde så här dog den. Och dt är absolut inget jag sörjer idag.

Ja har mina tankar till varför men ja har fortfarande inte fått någon förklaring men tack iallafall för att du gjorde mig till en starkare tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: