Sandras

Keep Calm And Have A Cupcake

Kategori: Tankar

bloggappen funkar inte. jätesynd. "felaktigt anrop" hemsidan är oxå lite knas just nu. jag delar in allt i stycken men det blir inte sååå. but wyh? ni får leva med att layouten är lite ful.jätteful. hela den här v har vart lite knas. faktiskt. jag känner mig lite ut och in. bakofram. har typ bott i en väska. fram och tillbaka. nyk jönåker. jönåker nyk. självklart tar jag mitt ansvar att vakta hunden men det tar så myk tiiiiid från min tid. sen har ju jag lite allergi mot pälsisar. inte så myk men jag märker av det. dagens guldstjärna går till nettan. min moster storasyser och extramamma på en och samma gång. hon finns där precis hela tiden om man behöver henne <3 jag längtar till på fredag. för då har jag semester i tre dagar! smiter iväg till göteborg och bara chillar. jag behöver semester. inte för den delen att jag jobbar för myk men pga av andra grejjer som slukar lite för myk energi för att jag ska va så fantastikst glad. imorn ska jag söka ett jobb. mest en intresseanmälan, söka kan man alltid göra, men skulle jag bli erbjuden en tjänst även om jag vet att det skulle innebära några mindre timmar så skulle ja jag ta den utan tvekan. nog om detta igår va det tjejkväll hos louise:D helskön kväll med dipp grönsaker godis chirre och vin. såklart. ja louise angelica simone och cissi hade så trevligt. det kommer bli mera tjejkvällar. ingen va taggade för krogen heller. krogen är värdelös. klart man kan få lust att dansa o så... men då går jag hellre ut nån gång ibland och glänser lite extraextra istället;) puss

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Goa gulliga Sandra. Finns alltid för dig precis som du gör för mig.. Stor Kram

    2011-10-10 | 18:45:11

Kommentera inlägget här: