Sandras

Snart torsdag...

Kategori: Tankar

...ordet som kommer beskriva i övermorgon är hysteri. På ett bra sätt haha

Nog för att dt är två månader kvar till jul men ja började fundera på va jag ska ge mig själv i julklapp? Va är min högsta önskan..? Förra året slog jag in ett Wii.

Kanske ansiktsbehandling? Ja försöker göra en behandlig om året. Ofta på hösten för du behöver huden extra omvårdnad men jag har inte hunnit gjort någon i år än. Eller spa? Rent materialistiskt behöver ja inget. Även om dt är kul. Eller en till tatuering? ;)

Kom på att ja aldrig visa min fiiina tatu här på bloggen. Den är inte stor, ett par cm, men den hör verkligen hemma på min fot. För mig symboliserar den här mod och kärlek. Såklart. Två väldigt viktiga delar i livet. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: