Sandras

Ekonom!? Javisst!

Kategori: Tankar

Gick till hellmans idag efter jobbet för en fika med maria i regnet. ja gillar o sitta i det inglasade huset. det va en väldigt bra fika. maria gick på pass sen och jag gick på pw. eller jag joggade större delen av vägen idag. jag gillar att gå pw själv faktikst, bara fokusera på musiken och mig själv en stund men att springa är myk roligare med någon annan. man peppar varandra då lixom. jaa en springkompis skulle jag vilja ha!

Hem och fixa lite saker och nu har ja kollat lyxfällen. jag förundras verkligen varje gång. hur kan man sätta sig i sånna där ekonomiska situationer alltså?! sjukt. min föräldrar har lärt oss kort o gott, spara sen handla. Har man inga pengar så har man inte. det handlar om prioriteringar. Men jag får ta lån för tre saker i mitt liv...studier, lägenhet och bil. Helt ok men resten sparar jag till. 


Riktigt trött nu. Ledig imorn. Heeelg! Det händer ungefär aldrig annars men det ska bli skönt. <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: