Sandras

Everything Will Pass

Kategori: Tankar

Heeeej kompisar! Gårdens sämsta va verkligen 3G. Seriöst. Hela nätet låg nere i stort sätt hela dagen. Kunde inte surfa, ringa lr nåt. Runt 21 igår kunde mobilen börja leva igen. Dåliga 3 :(

Gårdagens sämsta #2 va att ja knappt fick igång min tv. Ingen mob ingen tv. Fukc. Va arg ja va där ett tag. Men den gick igång. Tur. Min tv har aldrig varit bra. Det blir nog att köpa ny. Det är bara o åka upp till MAXI o köra ett par pass...

Dagens bästa. Blogg.se har ÄNTLIGEN skaffat en app. Det är bra! Nu kan det bli lite mera spontana inlägg o lite mera bilder kanske. Skulle ni gilla det :) ska göra ett testinginlägg senare idag..

Sitter i prinsessängen och dricker kaffe med massa tända ljus. Hur mysigt är inte det. Jag är ledig idag. Ska klippa mig. Det är behövligt och det kommer bli jättefint. Sen ska jag storhandla, städa, i em hakar ja på mamma hem. Jag behöver bli ompysslad. så enkelt är det.

Jag ska till Göteborg!!! Det känns lite som mitt second home nuförtiden. Det är en bra shoppingstad, ja får träna på Sats ;) varför finns inte Sats här? och sen har vi våra favvocaféer som vi alltid går till. Åker helgen v.41 <3

Kommentarer

  • Elin Sjöberg säger:

    Kom nu fina. Behöver dig. Behöver en stor kram.

    2011-09-28 | 21:00:29

Kommentera inlägget här: