Sandras

Flex

Kategori: Tankar

Igår va vi i Katrineholm i deras "lilla sommarhus" och firade Rebecca och hennes tvillingbror. GRATTIS! Massa gotti mat, buffé är oslagbart. Och skumpa såklart. Väldigt trevlig middag. Tack.

Upp rätt tidigt imorse, marcus hämta mig halv 9, han skulle hjälpa pappa med ngt så det blev frukost, förmiddagsfika och middag på landet idag. Mellan allt ätande spelade marcus och jag wordfued.

Vi va tillbaka i stan rätt skapligt så då passa ja på att ringa tösen i Göteborg och smygbörja med träningen. Kan inte hålla mig längre. Gick o körde flex. Ett helt nytt pass med myk rörlighet med töjja o sånna saker. Ungefär som yoga men svettigt. Mina ben darrade när ja gick nerför trappan. Då kära läsare har man tränat. Risken finns att jag inte kan gå imorn. Men äntligen kan jag köra igen, när ja tränar finns det inga bekymmer. alls. det är balsam för själen. på riktigt.

Men jag är oxå väldigt bra på att varva sen. Jag är duschad, insmord och resten av kvällen blir framför tv. Idol. sen sover man gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: