Sandras

I Made It

Kategori: Tankar

Jag gjorde det. la mig under nålen. trodde jag skulle svimma men sen gick allt så fort så ja hant inte tänka. trots att tatueringen sitter på foten där dt tydligen ska göra oooont så gjorde det faktikst inte det. sved men inte ont lixom. nu är det gjort. är helnöjd och stolt över mig själv. sen har ja världens bästa bror oxå som va med o stöttade mig. han är fin han.

sådär

redan torsdag. v har gått asfort. dagarna avlöser varandra. men ja känner mig effektiv. får saker gjorda. generellt sett. inatt ska lillfavvo sova här. har ni några favvosar? jag har. ilze är med skolan uppe i stan o hänger. ska gå o möta henne vid skolan runt 23. vill inte att hon går själv hem till mig sådär sent. sen ska prinsessorna sova.

efter jobbet idag träffade jag angelica. å så rart. solen sken så vi kunde sitta ute. det va jättetrevligt verkligen :D 

någon tycks dyka upp lite här o där. spännande såklart.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: