Sandras

Idag Inte Imorgon

Kategori: Tankar

Förutom jobb hela dagen så har jag ringt banken. sa till mig själv för länge sen, när jag blir 25 ska jag börja pensionsspara o nu va ja tydligen där... så nu har ja ringt till mammas handledare. en väldigt rar kvinna på swedbank och nu är ett möte inbokat nästa v. nu får vi se vad hon hittar på med mina pengar. 

det känns så bra när man tar tag i saker. jag tar tag i saker men jag gör dt på mitt sätt. dt blir bra då.

sen vare tatuering imorgon oxå. jag gör det bara. räknar med smärta men ja kan ju inte veta hur ont det gör eftersom ja inte har testat. jag vågar. undra om jag blir en sån tjej som bara vill göra mera tatueringar sen när jag har gjort den här? klockan 17 imorn iaf. I die men ja kastar mig ut o göre ändå.

lyssna på beyonces nya nu o dricka te.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: