Sandras

Love And Other Drugs

Kategori: Tankar

Haha sådär nu har man bokat en dagstripp till ullared. här kan man handla hudlotion för ett år framöver för typ inga pengar. alls! förra året när jag va där va det så myk folk så vi hant inte ens äta lunch, en kaffe i farten fick det bli annars hade vi inte hunnit med alla avdelningar. Insane. På ett bra sätt.

Och annars? ja träna blir dt ju föstås inte den här veckan heller. förbannat. kroppen vill inte. men mamma o jag va ute o gick pw igår och nu på morgonen. å va skönt. nämnde ju att jag ska köra på friskis igen men ja är iaf bra sugen på sunlight. klippkort kanske? det är en bra idé. dom har ju lite andra pass o ja är lite sugen på mindfullness o deras nya danspass som dom ska ha.

för övrigt - såg love and other drugs igår. väldigt bra film. tårar kom. det är så skönt att man kan och får vara hemma o kolla film nu igen. på sommrarna är dt ju nästan förbjudet. sommaren är hetsig årstid. missförstå mig rätt, underbar såklart. men hetsig. alla ska göra allt o så myk hela tiden. vem hinner göra mest? är det nån som förstår om ja säger att ja kan bli lite stressad av sommar o sol? kanske inte men nu har jag ställt in grillen för jag är helt enkelt för svag för chill och filmkvällar.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: