Sandras

Träningsvärk

Kategori: Tankar

Alltså. Värsta träningsvärken. Efter ett flexpass. Så här blir det när man inte har tränat sen maj... kroppen fick väll en chock nu när man börja igen. va på afro igår men jag kunde inte ta ut mig. alls. får nog stå över träningen ikväll o köra pw ist.

stel är jag oxå. i mina axlar. man står o går så myk på jobbet. skulle inte tacka nej till massage. nån som känner sig manad? ska nog boka in mig på massage, må gott huset är ju alldelles runt hörnet. lika bra o ta en ansiksbehandling direkt. för det är verkligen mitt motto den här hösten, ta hand om mig själv lite extra. kosta vare vill. sandra först helt enkelt.

Grattis min bästa louise på födesedagen <3 du betyder vädligt myk för.

nu jobba 9-16..


Kommentarer

  • Louise säger:

    Å tack fina du! Du betyder mycket för mig, du kommer vara med mig varje gång jag har din fina rosa stass på mig:) <3

    2011-09-13 | 10:16:00

Kommentera inlägget här: