Sandras

Hej!

Kategori: Tankar

Gud va dålig jag är på att blogga. Men hela påskhelgen har gott i ett vill jag lova. Dagarna sprang iväg. Men jag har haft en riktigt bra påsk:) ska berätta mera.

Måste sova nu.. Upp kl 6. Börjar så sakta bli van med dom här tidiga uppstigningarna.

Sitter iaf själv på telefon nu:)) wow!! Det va mitt andra delmål. Det går bra nu. Gjort de två dagar nu. Myk frågor från alla kunder och myk som jag ska veta..
Men ett samtal i taget. Och jag lär mig nya grejjer varje dag.

"tack för ett väldigt trevligt bemötande" sa en kund idag måste betyda ngt bra iaf;)

Tack våran handledare och min forna EIME3-klasskamrat Frick för att han springer runt och hjälper oss nya när vi ser ut som frågetecken haha Han är väldigt duktig. Guldstjärna till honom:D

Vart på flow Tonic och rygg/mage ikväll en timme styrka så det lär ju känns imorn planen är pt power 75 imorn det ska jag orka - riktigt tufft pass. Men kuuuligt!!

<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: