Sandras

Hejsan

Kategori: Tankar

Godmorgon! Det är snö ute. Typiskt april. Men men det löser sig. Snön brukar ju inte ligga kvar så länge om den kommer nu. Det är bra. Ska traska till jobb snart. Sista dagen som vi nya börjar kl 9 imorn blir det 8-16.30. 8 är ganska tdigt känner jag rent spontant men man får väl gå och knoppa tidigare antar jag så ska det säkert gå bra.
Men det är kortvecka. Jag är verkligen ledig fredag lördag söndag måndag. OTROLIGT! och fantstiskt:)) Sen är dt ju påsk som sagt. hem kommer folk! då blir jag glad. Elin kommer onsdag och även marielle. Jag har saknat dom och Jag ska krama på dom. Så får det bli.
Ikväll ska jag träna. Haft en veckas uppehåll så det kanske kommer att kännas imorn. Dubbelpass. Konditionsaerobic och mage/rygg. ha en bra dag. <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: