Sandras

Sovmorgon

Kategori: Tankar

Att sova till halv 9 är väldigt bra för att vara jag:) så det känns skönt att få vila ut lite. nu ligger jag i sängen och dricker den absoluta bästa kaffet, Morgonkaffet!

Tvättmaskinerna är igång, lägenheten ska städas, mat ska handlas, EM ska ev besökas. Jag är ju på sängjakt (fortfarande) har vart det väldigt längesen nu känns det som. Men jag blir på riktigt för snål för sängar är inte billigt alltså.. Bara en gavel kostar ett par tusen. Vi får se.

Snart efterlängtad pw med Nettan. Hon hade knallat runt "hälsoslingan" häromdagen så den får de bli med favvomoster<3

Igår firade vi min kusins flickvän 30 år minsann. Riktigt trevlig kväll! God italiensk buffé och rödvin. Ella växer. Världens snällaste tjej <3

Annars då, jag lämnar ut direktnummer hej vilt på jobbet till kunder som ringer och blev kallad "serviceminded" och "charmtroll" av två andra kunder igår haha charmtroll lixom tack då:)

jag börjar sakta men säkert slappna av lite på jobbet. Men Det är otroligt myk att sätta sig i men man kommer långt på vilja och tillit här i livet <3 sen har jag läst att det tar 10 000 timmar att bli expert på någonting så jag måste ha lite tålamod oxå.. Den biten jobbar jag på.

Ha en mysig lördag alla fina readers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: