Sandras

Fantastiskt

Kategori:

Jag måste erkänna. Min måndag började riktigt dåligt ville bara sova vidare.. Mitt huvud snurrade. Men jag gick till jobbet. Och sen vart de bara bättre. Och skönt är väl de när man hat deppat lite. För kära bloggläsare jag har idag fått kvitto på att vilja och hårt arbete lönar sig. Jag har fått fast jobb:D ren lycka. Vågar inte riktigt tro de. För att gå från fast tjänst på vero moda till en provanställningen är en prövning och 6 mån ovisshet om man heter Sandra. Man har inte full kontroll. Men nu har jag kontroll och jag är tammetusan bättre än vad jag tror! Ja är stolt över mig själv och de ska ni oxå vara<3 sätt upp mål och delmål(otroligt viktigt) och kör bara tjejer och killar! Nu kan min höst gärna börja. Hej hösten. Ikväll tog jag cykln till Sara och Åsa och drack skumpa. På en mån. Vardagslyx när de är som bäst. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: