Sandras

Första passet

Kategori:

Imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk. Körde första passet efter sommaruppehållet och jag som inte vart på pass sen i maj då är de lite tungt i början. Man tappar fort men efter några gånger har man hittat tillbaka igen. Va faktiskt på medel på Friskis. Mitt kort kort går ut där nu, har haft dubbla kort ett bra tag.. Men nästa vecka eller veckan därefter blir de Sunlight igen. Tänker mig 3-4 pass i veckan. Inte bara kondition sträver inte efter att bli tanig tjej lixom, jag måste få in mer styrka. Så cirkelträningen som har startat med en PT som hjälper till vid maskinerna de ska jag gå på. Och combat. Eller kick som de heter där. Älskar dom passen och instruktören. Fina träningshöst. För att allt ska bli ämne mer lite roligt ska jag köpa nya träningskläder:)

Imorn har jag sovmorgon. Kommer att jobba 11-19.30.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: