Sandras

12.12.05

Kategori: Tankar

Onsdag.
 
Men på allvar. Hur mycket kan de snöa egentligen. Fattar igenting. Såklart de är lite mysigt på sitt sätt. Men de kan väl bara vara litegrann på marken. Inte som imorse, stans drivor hela vägen till jobbet, en strecka som tar 10 min till fots tog en halvtimme för mig att ta mig fram idag. Och blåste, gärna motvind. Det är ju inte klokt. Nä min lilla kropp är inte riktigt rustad för sånt här. Wellwell. Färdiggnällt. Jag kom ju fram tillslut :)
 
På tal om snö.
 
Vi har fixat stuga i fjällen. Min semester har blivit beviljad så vi dammar Björnrike v.6. Så himla härligt. Björnriket är bra, fina nedfarter faktikst och så ligger de nära Vemdalen som vi oxå vart i ett par gånger så det blir toppen. Men jag ser oxå framemot att bara åka iväg och mysa i en fjällensuga med varm choklad, en bok och öppen spis. Det är fridfullt. Så det ska bli riktigt kul och så har man något att se fram emot efter nyåret. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: