Sandras

Cross Tabata Traning

Kategori: Tankar

Va på gymmet nu ikväll och körde ett pass. Hade aldrig vart med på den här klassen tidigare men idag fick jag för mig att jag skulle testa. De va tufft och intensivt. Jag har redan ont i låren så ja räknar med träningsvärk imorn. Efter passet blev det självklart bubbelbad. Det är underbart att kliva ner där när man har kämpat sig svettig en timme. Bästa belöningen faktiskt.
 
Såhär beskriver dom passet på hemsidan:
 
"Rolig och effektiv högintensiv fuktionell träning för hela kroppen. Varje pass/vecka ser olika ut och vi gör tex ett givet antal övningar så fort som möjligt, eller så har vi en given tid under vilken du ska utföra så många varv du kan av ett visst antal övningar. Variationen i övningarna är central. Vi gör ibland tunga lyft, ibland lätta, ibland många eller få repetitioner och så vidare. Vi använder oss bland annat av hopprep, kettlebells , skivstänger och den egna kroppsvikten. Det här är ett pass där du kan se hur du utvecklas vecka för vecka eftersom du kommer få bättre rörlighet, orka lägga på tyngre vikter och göra fler repetitioner av de olika övningarna"
 
För övrigt att byta gym som jag gjorde i början av året måste va ett av dom bättre valen av alla val som jag har gjort i år. Träningen är en stor del av min fritid så då är de värt dom där extra hundralapparna varje månad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: