Sandras

Ledig

Kategori: Tankar

Det är så fantastiskt skönt att vara ledig. Jag njuter verkligen av varje minut. Igår va väl mest en liten pina (sjukt sliten) men de va då de. Imorse va jag på min pwrunda runt brandholmen. Prceis som gamla tider. Då man hade tid att gå på morgonen eftersom man började jobba vid lunch om dagarna. Sen blev blåbärssmoothie till frukost. Lyxfrukost och läsa sn i lugn och ro. 
 
Vad gjorde jag på juldagen förrsten?
 
Drog till Robin och Lousie och drack lite innan klockan blev 8 då vi hade bord bokat på Fika. Kvällens tips. Klassiker. Träffade myk trevligt folk. Tiden spnag iväg. Vips va klockan 2. Det sägs ju att tiden gör de, går snabbt alltså, när man har roligt:) Nu har vi bara den stooora festen kvar. Nyår kommer bli så sjukt kul!
 
Lyckades ta mig ur sängen igår för att möta mina älskingar Rebecca, Åsa, Linda och Jenny. Linda mådde inte heller så bra hahah brunch blev det iallafall. Den studen med dessa männsikor gör mig lite lyckligare <3
 
Sladda in på mitt andra hem Hm vå vägen hem och hittade lite snyggt förstås. Jag är guldkund på HM! Säg inte de till nån. Råkade gå in på Ver Moda oxå. Ångest. Tunn rea tyckete jag. Jag vände på klacken och gick därifrån. Väl hemma rev jag runt bland mina filmer och hittade Mean girls. Den fick de bli haha 
 
Men nu är det torsdag jag fortsätter min lilla tour. Ska träffa Maria idag för hellmansfika. Bäst att passa på att träffa vänner nu när man har tid. 
 
Dagens minus - halsont. Vilken gjorde mig tvungen att avboka PT cirker ikväll :( typiskt. Aja bättre imorn.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: