Sandras

Lördag

Kategori: Tankar

Idag hade jag då bokat tid hos massören klockan 10.00 Jag går till Veronica på Kumari. 30 minuters total avslappning är en invenstering, kostar 320 kr så de är inte mycket pengar tycker jag. Det är en tröja mindre och jag behöver ändå inga mer tröjer.. och sen lurande hon på mig en olja som doftar citrus för min kropp va lite torr av vintern. Tydligen.
 
Sprang sen runt som idiot på stan. För jag va inte klar med julklapparna. Såklart. Men nu är alla inslagna iallafall. Jättelånga köer i butikerna och träffade lite bekanta som man inte ser så ofta bland annat Bettan min chef på Glitter. De va ett kärt återssende. Kul att se att hon och familjen mår bra <3
 
Sen träffade jag Elin. Är så glad att hon är hemma faktiskt. Vi gick lite på stan och hamnade sen på Hellmans för en mysig fika. Dom dagarna när man bara kan sitta och chilla är få nuförtiden. Blev upphämtad av pappa och nu är jag på landet. Vi har ätit middag och druckit vin till de. Väntar på att granen ska komma in så jag får klä den fin med glitter och röda kulor.
 
Köpte två julklappar till mig själv på stan - ett silverarmband på Lava och en leopardmönstrad blus på HM. Jag va tvungen. 
 
Nu är det jul igen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: