Sandras

Pannkakor

Kategori: Tankar

Jag har haft lite ont i ryggen ett par dagar. Det brukar ja inte ha. Skumt. Tror att jag har lite dålig hållning när jag sitter vid mitt skrivbord om dagarna. Har stått upp två dagar nu så nu känns det bättre igen. Då va de löst. Så bra!
 
Igår fixade jag middagen till e och mig. Lax. Det vart väldigt gott. Vi zappade lite på tv, fotboll..(!) och vänner då vart jag nöjd-are :) finns de bara en tv så får man ju kopromissa lixom. Sen somna vi.
 
Men nu ska jag ordna pannkakor MED grädde och kolla på Project runway på Play. Missade finalen i måndags, även om aftonbladet avslöjade vinnaren för mig, för jag körde ett danspass efter pilates nämligen. 
 
Sovmorgon till 10 imorn...får se om dom har röjt undan snön eller om man får plocka fram längskidorna. Det är ett senare problem. puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: