Sandras

Vilodag

Kategori:

Har sovit väldigt dåligt inatt och haft ont magen så jag har vart hemma från jobbet idag. Avbokade båda träningspassen ikväll oxå, hade bokat in mig på Styrkemix 45 min och Power kick 30 min kroppen säger nej. Va iof på ett tufft pass igår, så är rätt nöjd ändå.

Nu mår jag ändå bättre så de känns bra, mycket tack vare elins samtal. Jag har precis sträckläst Tyra Sjöstedts självbiografi. Lättläst, inspirerande och intressant. Läs den tycker jag.

Nu ska jag kolla på Klappjakten. De är de bästa med julen, samma gamla vanliga julfilmer på tv år efter år, filmer som mom har sett 167 ggr tidigare men de är väl nånting med de där ordet tradition antar jag. 

Du är vacker.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Alltid vid din sida

    2012-12-17 | 16:11:56

Kommentera inlägget här: