Sandras

Läshörna

Kategori: Tankar

Det va värst vad jag har varit effektivo idag på min lediga mån. Pw runt brandholmen med mamma i lurarna. Gick förbi lite ankor, fina på håll...lååångt håll. Några stod på ett ben. Fryser dom då om tassarna?

Sen har jag målat under diskbänken. Va lite allmänt osnyggt där så nu är det superfräscht. Va bra!

Sen har ja felanmält mitt vatten som sjunker undan segt i badkaret oh efter ett par tim va kungshem här och fixa :) det är fördelen med hyreshus. Man behöver inte göra nåttsånt tråk. Oxå bra!

Tvättat 6 maskiner. Lagat mat. Duschat. Handlat. Nu är jag död. Avboka till och med Yogan ikväll. Inte upplagd för det.

Känner mer för att kika tv och läsa go bok. SATC nörd som man är va jag tvungen att köpa boken som handlar om Carrie innan hon kommer till NY.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: